Aynı güzergahta elde edilen verileri karşılaştırmayı amaçladım.
2. Sürüş 1. Sürüş
Summary
Distance | 40,40 km | 40,47 km |
---|---|---|
Calories | 943 C | 1.243 C |
Moving Time | 1:42:18 | 1:41:07 |
Avg Moving Speed | 23,7 km/h | 24,0 km/h |
Elevation Gain | 613 m | 623 m |
Elevation Loss | 613 m | 686 m |
Min Elevation | 18 m | 11 m |
Max Elevation | 241 m | 238 m |
Avg HR | 144 bpm | 155 bpm |
Max HR | 176 bpm | 181 bpm |
Avg Bike Cadence | 78 rpm | 81 rpm |
Max Bike Cadence | 123 rpm | 134 rpm |
Elevation Gain sonuçları benzer görünüyor 10 m kadar bir yükseklik farkı var.
Asıl sorun Elevation Loss'ta. 73 m'lik bir yükseklik farkı çok fazla. Başka bir bakış açısıyla
2. sürüşte başladığım kota geri dönebilmişim (613-613) ancak 1. sürüşte başlangıç noktam 73 m aşağıya inmiş :) (623-686). Galiba barometric altimeter'da hata verecek. Hatayı nasıl anlayacağız o problem olacak. Neyse hiç değilse başladığımız noktada bitirdiğimiz sürüşlerde hiç değilse bir veri olacak.
Kaloride ise %30 fark görünüyor. Aslında performansım pek de değişik değildi. Yoksa kalp atışları da mı yanlış? Umarım değildir.
Bu sürüşte de:
Ekran kilitlenmedi.
Bluetooth hiç kopmadı.
Ek olarak bluetooth telefon kulaklıkta kullandım ama yine hiçbir şey karışmadı.
Sürüş sırasında GE1000 üzerinde çeşitli ayarlamalar bile yaptım. Büyük ekran güzel.
Sürüş anında eğimi ve kazanılan/kaybedilen yüksekliği izlemek çok zevkli oluyor. Bu turda bir segment boyunca ortalama eğimler %4-5 olarak veriliyor. Ancak belki birkaç yüz metre boyunca eğimler %7-8 olabiliyor.
Türkiye haritasını yüklememe rağmen yine navigasyon ekranında harita göremedim. Ama bu yazıyı yazmadan önce sanırım sorunu buldum. Bir sonraki sürüşte aynı problemi yaşamazsam burada açıklama yazarım.
Veee en güzeli:
Rotamda 2 segment oluşturdum (Favori strava segmentlerinden seçtim). Segment başlamadan 100-200 m öncesinde otamatik uyarı geldi. Segment'in başladığında GE1000 bana "GO" dedi :). Tüm segment boyunca en iyi sürüşümün datalarını anlık olarak değerlendirip/karşılaştırıp zaman olarak ne kadar önde ya da geride kaldığımı sürekli bildirdi. Harikaydı. İlk segmentimde heyecanlanım pedallara biraz fazla yüklenince 20 saniye öne geçtim ancak sonda şiştim. İkinci segmetimi akıllıca sürdürdüm ve durumumu iyileştirdim. Bu segment işi mükemmel.
Hava çok güneşli değildi ama ekran görüntüsünde hiç bir sıkıntı yaşamadım.
Sonuç olarak,
İkinci sürüşümden sonra Garmin Edge 1000'i daha çok tavsiye ediyorum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder